Відчуй епоху через рекламу
Рекламні оголошення на сторінках дореволюційних видань мають особливий шарм. Вони приваблюють своїм оформленням, дають уявлення про те, які товари і послуги користувалися попитом на початку ХХ ст. У сьогоднішній публікації пропонуємо розглянути рекламу на сторінках «Программы Театра Новой Оперы» (Харків, 1913).
Звичайно, рекламні пропозиції повністю орієнтувалися на потреби своєї цільової аудиторії. Оскільки похід до театру могли дозволити собі заможні люди, то у виданні рекламується все необхідне для світського життя – ювелірні вироби, музичні інструменти, годинники, корсети, капелюхи, папіроси тощо. В одному з оголошень дізнаємося, що у Харкові на той час навіть працювала їдальня для вегетаріанців. Неабияким попитом користувалися послуги ательє, перукарень.
Пропонуємо вам, шановні користувачі, відчути епоху початку ХХ ст., переглянувши підготовану нами добірку рекламних оголошень.